Gå til innhold

endelig reiser sambo på sjøen igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det er mange som ikke vil mannen skal reise men jeg kan ikke vente til han reiser jeg..

vet ikke hvorfor..

jeg later som om jeg er lei meg,at jeg kommer til å savne han osv,men det hele er bare en stor løgn...

vi har to barn sammen,to gutter..

den ene vet jeg erhans,men den andre ble til rett etter vi hadde en pause og jeg lå med en annen...ble sammen med sambo rett etter det..

tror det er derfor jeg er sånn...

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg..

vi har liksom lån,hus,bil osv,så jeg kan jo ikke bare pakke tinga mine,da mister jeg jo alt det...

hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

poster det her for jeg vil gjerne være anonym...

HI

Skrevet

Så du gleder deg til å kunne få muligheten til å ha sex med andre????

Fysj... ekkle kvinnemenneske. Du fortjener virkelig å miste alt du har. Stakkars mann som må komme hjem fra sjøen til noe slikt!

Skrevet

puler ikke med andre...

har en som jeg møter men det er ikke puling med i bildet...

HI

Skrevet

Nå syns jeg du var hard mot HI her anonym 10:20..

Hun skriver ikke at hun skal gjøre noenting med noen når mannen er borte.. Hun er kansje redd når han er hjemme for at han skal finne ut at han kansje kansje ikke er far til det ene barnet.. ?

Men HI jeg syns du burde fortelle sin sambo at det er en mulighet for at han ikke er far til barnet.. ærlighet varer lengst!

Skrevet

Vet ikke helt..

Det er jo forferdelig å ofre et samboerskap på noe som kanskje ikke er et problem. For det kan jo være at samboeren din er faren til barnet, ikke sant? Hva sier magefølelsen din? Er du interessert i å bli sammen med han andre eller vil du være hos samboeren din?

Skrevet

Stakkars samboeren din..!!

Skrevet

Er det synd på MIN samboer?

Skrevet

er vel nok et tulle innlegg dette her føler jeg å visst d mot formodning ikke skulle være d så har barnet ditt krav på å få vite om den du er me virkelig er pappaen vil ¨nå jeg si...tenk om du hadde vokst opp sånn å fått vite d seinere å din pappa hadde fått d slengt i trynet..stakkars mann.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...