fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Har hatt et supert svangerssskap frem til n å, vært i god form uten noen plager av nevneverdig grad, og har trent som vanlig hele tiden. Men nå plutselig har piffen gått helt ut, blir dødssliten av å børste håret liksom... Noen som har noen tips til å få igjen litt energi? Har 10 dager igjen til termin, har ikke lyst til å ligge rett ut bare i ti dager heller...
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Høres ut som om kroppen sier at det er på tide å legge beina høyt og stresse ned før den store begivenheten;o)
mememe Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 jeg tror... energien din er på ferie med min.. har 9dager igjen.. og blir sliten av å pusse tenna..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Tja, jeg har hatt det som deg i ca 7 måneder nå. Er ikke så mye å gjøre med det utover å sette seg ned, slappe av og lytte til kroppen.
vilha3 (09.09.07) Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Bruk de siste dagene til å ruge og slappe av du! Ta signalene fra kroppen på alvor og ta det lungt. Snart er jo lille vidunderet her, og da er det greit at mors batteri ikke er fullstendig flatt. :-)
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Thihi, ja pusse tenna er også helt vanvittig slitsomt, må hvile innimellom faktisk.. Ja, det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta det ro, men det er jo litt kjipt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå