Gå til innhold

Merking av klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke klær merker dere til barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. Greit det...

Hva med sokker, bodyer o.l. Merker du det og?

Skrevet

Vi merker også alt, selv sokker og undertøy. Både for de ansattes skyld og for min egen del slik at ingenting forsvinner. Det eneste jeg har mistet på to år er et sokkepar som jeg hadde oversett under merkingen.

Skrevet

Jeg merker ullsokkene oldemødrene har strikket. Da syr jeg enn ulltråd inn - slik at jeg kjenner dem igjen. Ellers skriver jeg / stryker jeg merkelapper på alt. Skriver også tlf.nr.

En gang fant jeg ei lita bortkommen jente på et kjøpesenter. Hun hadde navn og telefonnummer på en merkelapp inni t-skjorten sin.

Moren hennes ble veldig glad da jeg ringte. Så derfor håper jeg noen er smarte nok til å se etter tlf.nr i klær om min sønn går seg bort.

Skrevet

Ok, da merker vi alt. Tenkte jeg skulle begynne nå, mye å merke...

Skrevet

Jeg merker alt :o) ikke morro når du ikke finner ut hvem som eier hva...jeg jobber selv i barnehage. Merker man ikke alt så må man regne med at noe kan bli borte!

Skrevet

Jeg merker alt, skriver stort sett med tusj på merkelappene eller syr på lapper som jeg bestiller hos sabo.no.

Lyse sokker skriver jeg forbokstavene inni, men mørke sokker orker jeg ikke å sy lapper inni lenger. Gjorde det før, men ungene har jo hundre sokkepar (litt overdrevet, men....) og jeg fant ut at jeg brukte mer penger på merkelapper enn på nye sokker.

Så da får de heller forsvinne, ikke at der har hendt, men skjer det, så er det ingen krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...