dumme mamma Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 hehe. Greit det... Hva med sokker, bodyer o.l. Merker du det og?
&KJ& Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Vi merker også alt, selv sokker og undertøy. Både for de ansattes skyld og for min egen del slik at ingenting forsvinner. Det eneste jeg har mistet på to år er et sokkepar som jeg hadde oversett under merkingen.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg merker ullsokkene oldemødrene har strikket. Da syr jeg enn ulltråd inn - slik at jeg kjenner dem igjen. Ellers skriver jeg / stryker jeg merkelapper på alt. Skriver også tlf.nr. En gang fant jeg ei lita bortkommen jente på et kjøpesenter. Hun hadde navn og telefonnummer på en merkelapp inni t-skjorten sin. Moren hennes ble veldig glad da jeg ringte. Så derfor håper jeg noen er smarte nok til å se etter tlf.nr i klær om min sønn går seg bort.
dumme mamma Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 Ok, da merker vi alt. Tenkte jeg skulle begynne nå, mye å merke...
melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg merker alt ) ikke morro når du ikke finner ut hvem som eier hva...jeg jobber selv i barnehage. Merker man ikke alt så må man regne med at noe kan bli borte!
Katja Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Jeg merker alt, skriver stort sett med tusj på merkelappene eller syr på lapper som jeg bestiller hos sabo.no. Lyse sokker skriver jeg forbokstavene inni, men mørke sokker orker jeg ikke å sy lapper inni lenger. Gjorde det før, men ungene har jo hundre sokkepar (litt overdrevet, men....) og jeg fant ut at jeg brukte mer penger på merkelapper enn på nye sokker. Så da får de heller forsvinne, ikke at der har hendt, men skjer det, så er det ingen krise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå