dumme mamma Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Emmaljunga vognen jeg har er så god og myk så der bruker jeg ingenting, eller et lite pledd på sommeren. På vinteren har jeg ullpose. Har kjøpt en sportsvogn som vi skal bruke som sovevogn i barnehagen. Bunnen der er ganske hard så jeg må legge noe under henne. Om vinteren vil vi bruke ullposen, men hva skal jeg bruke nå i starten. Hun begynner i barnehagen 1. aug.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg kjøpte det på Nøstebarn-butikken her i Bergen. Har jo det mange steder (f eks Reflex)
lenej :o) Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 eg bruke fleece-posen, å vet om mange som gjør det i barnehagevogna da... den er jo foret, så den er god å myk, å ikke alt for varm.
somm@r Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har et underlag fra simo. Det er huller til selene og det blir godt å ligge. Det er veldig lett å renholde også. Er litt dyrt, men verdt det synes jeg.
Nit@™ Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Somm@r: Hvor fikk du tak i underlaget? Skulle hatt en slik madrass med hull til selene. Vet du om det finnes til Brio også? Eller kanskje selene på de to er like? Vognene er jo ikke ulike heller....???
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Bruker Simo softline-pute =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Er et slags trekk som man setter på sportsvogna.. http://www.simo.no/SIMO/Norway/Start2.htm?b=3
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Bruker helseteppe nå om sommeren for at det ikke skal bli så varmt og klamt i ryggen... Brettet et helseteppe i to og klipte hull til selene... Funker som bare rakker`n, det! hihi!
Nit@™ Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Helseteppe var jo lurt :-) Med Fantasiløs.. Den soft seat, får en den på babyshop tro? Vet ikke om de har den heroppe, har jo vært og spurt på utstyrsbutikken og det eneste de hadde der var lammeskinn...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Ja de har den på Babyshop..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå