Gå til innhold

Hva bruker dere i bunnen av sportsvognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga vognen jeg har er så god og myk så der bruker jeg ingenting, eller et lite pledd på sommeren. På vinteren har jeg ullpose.

Har kjøpt en sportsvogn som vi skal bruke som sovevogn i barnehagen. Bunnen der er ganske hard så jeg må legge noe under henne. Om vinteren vil vi bruke ullposen, men hva skal jeg bruke nå i starten. Hun begynner i barnehagen 1. aug.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper du det?

Skrevet

Vi har brettet et stort, mykt ullteppe.

Skrevet

Jeg kjøpte det på Nøstebarn-butikken her i Bergen. Har jo det mange steder (f eks Reflex)

Skrevet

eg bruke fleece-posen, å vet om mange som gjør det i barnehagevogna da... den er jo foret, så den er god å myk, å ikke alt for varm. :)

Skrevet

Jeg har et underlag fra simo. Det er huller til selene og det blir godt å ligge. Det er veldig lett å renholde også. Er litt dyrt, men verdt det synes jeg.

Skrevet

Somm@r: Hvor fikk du tak i underlaget? Skulle hatt en slik madrass med hull til selene. Vet du om det finnes til Brio også? Eller kanskje selene på de to er like? Vognene er jo ikke ulike heller....???

Skrevet

Bruker Simo softline-pute =)

Skrevet

Bruker helseteppe nå om sommeren for at det ikke skal bli så varmt og klamt i ryggen... Brettet et helseteppe i to og klipte hull til selene... Funker som bare rakker`n, det! hihi!

Skrevet

Helseteppe var jo lurt :-)

Med Fantasiløs.. Den soft seat, får en den på babyshop tro?

Vet ikke om de har den heroppe, har jo vært og spurt på utstyrsbutikken og det eneste de hadde der var lammeskinn...

Skrevet

Ja de har den på Babyshop..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...