sikat Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Ble invitert på fest på lørdag, og vi bestemte oss for at om noen spurte hvorfor jeg ikke drakk så skulle vi si det som det var(så utrolig lei av å skulle unnskylde meg/late som om jeg drikker). Kvelden gikk og jeg drakk bare brus helt uten å prøve å kamuflere det på noe vis, og d beste/verste var at det var første gang på 2 mnd at ingen spurte hvorfor jeg tok d så med ro! Vel, sambo satt og trippet hele kvelden og bare ventet på at noen skulle spørre så han kunne fortelle det. Ingen spurte og før de gikk ut(jeg orket ikke å være med), så han spurte pent om lov(som en fireåring som spør om å få lov til noe han har veldig lyst til å gjøre) å fortelle det til en kompis. Joda, helt greit for min del og ca 1 minutt etterpå så visste alle som var på den festen d Han var så ivrig å stolt at han var bare kjempesøt og falt meg ikke inn å bli sur for at han ikke helt klarte å holde kjeft Så i går var vi pent nødt til å invitere oss selv på middag til hans foreldre så vi fikk sjansen til å fortelle det før de fikk høre det på bygda
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Alltid greitt å få det overstått. Føles som om en går rundt og må skjule alt for alle og enhver før en sier det:o)
sikat Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Det som er litt ekstra morsomt er jo at vi virkelig måtte jobbe for å få foreldrene til sambo til å tro oss! De har mast på barnebarn i to år nå, men vi har hele tiden sagt at de nok må vente litt til, og når vi da forteller at; tadaaaa dere skal bli besteforeldre så tror de bare at vi kødder med dem! Litt etter litt gikk det opp for dem at sånt tuller man ikke med, og da ble bestemor skikkelig rørt og bestefar han ble skikkelig satt og ut og sa ikke ett ord på lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå