nr2eprins Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har fått virus i halsen. Føles ut som om jeg svelger piggtråd. var hos lege på lør. Og der var det jo ikke noe hjelp å hente iom. at det er virus. Fikk beskjed om at det kan gå over i bakteriell infeksjon, og at jeg måtte komme tilbake om det vedvarer. Stor trøst.. Så jeg lurer på om noen har noen gode råd å komme med. Har prøvd å gurgle vademecum. Hjelper litt, men bare for en kort stund.
dama Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 det skal hjelpe å svelge eggehvitte fra ett egg.... det legger seg som en hinne over sårene og beskytter dem....
nr2eprins Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Høres ekkelt ut, men jeg er faktisk villig til å prøve..brrr Men, hvordan er det med råe egg og gravide??
Nurse80 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Fishermans friend, den blå varienten er veldig bra for sår hals. suge på isbiter, evt spise saftis. Og drikke mye vann og ta 2-3 gram c-vitaminer.
nr2eprins Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Denne var litt mer fristende, takk )
Eve Dallas Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 tipset med fishermansfriend var topp. for å få bukt med viruset skal du gå på helsekosten og kjøpe deg Samducol, men hvis du er gravid må du IKKE bruke dette.
maybe3 Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Har hatt det samme selv. Fikk i råd fra legen å gurgle saltvann. Du koker opp vann og har salt oppi,vet ikke helt hvor mye.Det smaker helt fælt,men det skal hjelpe;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå