yasmina Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Naar man bytter piller eller evt begynner paa pillen, er det da normalt at man faar andre menssymptomer ??? Har byttet merke naa og har skikkelig vondt rundt eggstokkene og prikking i brystene. Har ikke opplevd det foer... (brystene foelses mest som at naa komer melka.....)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 vet ikke helt, men det er jo mulig du ikke tåler de nye pillene?
yasmina Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Ja,det har jeg faktisk ikke tenkt paa..... kanskje jeg skal proeve en runde uten
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hva slags merke er det da?? Jeg bytta p-piller og fikk akkurat de samme symptomene. Det er ganske typisk med prikkingen, men vondt rundt eggstokkene skal du jo ikke ha så mye av tro rjeg :S Men sjekk pakningsvedlegget eller sjekk på felleskatalogen.no
yasmina Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Gaar paa yasmin, men ettersom vi bor i midtoesten saa er det ikke noe pakningsvedlegg.... Kikket litt pa felleskatalogen. Tror jeg proever en runde uten naa og ser om det blir bedre av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå