Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 jeg blir alltid så kåt når jeg har mensen. Og da vil jeg alltid ha sex... Er jo bare å ta et håndkle under rompa eller ha seg i dusjen. Men jeg vil pule hele tiden, og det er bra jeg har vanntette dildoer, for mannen min orker ikke å pule like mye som meg.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 har du sex når du har mensen ??? puler du i rompa når du må bæsje også?????
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 For noen svar dere gir her da... Det er vel ikke uvanlig å ha sex under mensen. Det er tydelig at dere er sikte på hverandre og det er bra. Nyt livet deres sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 sikre skulle det være.... Ps! Har dere ikke noen fornuftig å komentere er det ikke noe vits!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Ja ja.... Jeg kjenner også at det pirrer litt ekstra når jeg har mensne. Men gidder ikke ha sex den første dagen, da er jeg som regel oppblåst i magen. Har forøvrig oppdaget at det ikke kommer så mye blod akkurat når man har sex, så det går kjempefint uten håndduk. Men det er jo lurt å skylle av seg etterpå. Kos deg med de vanntette dildoene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå