Nehneh Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi skal fly til Frankrike i slutten av uka med to gutter på 3 og 6 år. 6åringen kan spille litt på Nintendo DS'en sin, men har dere noen forslag til hva vi kan ta med til 3åringen? Har tenkt å ta med en bok, men trenger litt andre ting han kan pusle med under flyreisen. Håper dere kreative jenter kan hjelpe meg litt, for her står det helt stille for tiden...
doffine Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 på charter fly, så får barna tegnesaker å leke med hvertfall:-))
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Hvis dere har kanskje en sånn bærbar dvd spiller med film...Eller så kan du jo ta med noe små leker han kan leke med...Biler, puslespill, tegnesaker...Og så får han jo lov å gå litt i midt gangen da...Når det ikke serveres mat=o) Da blir han ikke "i veien"
yasmina Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Baerbar PC og dvd er en suksess her i huset iallefall... Ellers saa er det vel heslt tegnesaker, boeker,litt snacks aa spise paa,klisterbok,billedlotto.... Ja der var det stopp,gitt.
Nehneh Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Sorry at jeg ikke fikk sagt takk før nå. Fikk besøk igår og måtte derfor ta "datafri". Takk for gode innspill. Vi tar med bok og et blad, mannen min tar kanskje med data og noen dvd'er og så satser vi på en aktiviseringspakke på flyet. Takk for hjelpen jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå