Gjest Ut på tur Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Var en tråd her for en tid tilbake som anbefalte "tisselaken" i sengen og andre steder man ikke ønsker skal bli gjennomvått om vannet går. Noen som vet hvor man får kjøpt dette i voksen størrelse?
Nehneh Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Prinsess selger dette fra rull, så da kan du bestemme hvor mye du vil ha.
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har kjøpt madrassbeskyttelse til overmadrassen på Sparkjøp-i tilfelle vannet går, og dersom jeg lekker fra puppene. Den er det bare å ta av, og vaske i maskinen...også er den så god og myk å ligge på i forhold til vanlig tisselaken.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hei. De har tisselaken på KID også. Har kjøpt der til vogn og seng til baby slik at madrassen der ikke blir våt eller skitten ved babyens evt uhell. De har der som også kan brukes i senga hos oss når vannet evt. skulle gå der. Ikke veldig dyre.
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 De har på Jysk også, med stretch slik at det sitter godt på madrassen )
Raych Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Stoff forretninger selger i metervare. Ellers har vel apoteket slike blå (har sikkert annen farge også) engangsstisselaken som er vanlig å bruke for voksne. Ganske tynne, men de selges i pakker på flere tror jeg:)
Gjest Ut på tur Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Takk for kjempe mange svar, nå skal jeg ut å handle for å redde den nye dyre senga vår
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Har sovet første natta med mitt IKEA-laken - SÅ fornøyd. Hadde grudd meg for at det kom til å føles klamt og lage "knirkelyder", men merket ikke noe til det. Anbefales! Billig var det og Dessuten vet jeg nå at babyen ikke kommer til å bli klam og ekkel av å bruke det etterpå heller.
Tpop Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Vi har en sønn som har uhell av ogtil så vi fikk vanlige tisselaken/kladder på blåresept, på apoteket. Dette er sånne engangs. Du får kjøpt på apoteket hvertfall om man trenger noen.Jeg har en erfaring med de store trekkene til seng fra jysk. Det er ikke tett!!!(Det er det som kan brukes på 75#200.)
Cloudberry Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Ikea! Det er billig. Alt er billig der i forhold til babyting på andre butikker=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå