Mc Mum Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er bare 14+6 i dag,men er nesten sikker på at jeg har kjent bevegelse ca. 3-4 ganger fra jeg var 12 uker og til sist tirsdag.Men nå har jeg ikke kjent noen ting......??Har en sønn fra før,så det var derfor jeg mente jeg kjennte noe tidligere.Var på ul. 13+1 og det var helt topp å se nurket bevege armer og bein:-)Skal på termin ul. om 2 1/2 uke.Dette er vel normalt????
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 er ikke ett krav å kjenne liv hver dag før uke 26. kan gå uker mellom hver gang når du kjenner så tidli som uke 13.
Mc Mum Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Å tusen takk!!!! Akkurat det jeg trengte å høre nå:-)Vet jo det egentlig,men det er sååå greit å høre det fra andre når en plutselig blir engstelig!!!
Adriansmor med tulla Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 kjenner heller ikke liv hvrdag og jer er 18 og har født før... de har god plass der inne enda og kan flytte seg hit og dit...alt er nok iorden men viss du blir veldig bkymret så ring jm=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå