nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hva spiser dere i løpet av en dag? trenger tips, er lei egg og bacon... ha ha
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 lag salat med skinke, egg og ost. Kyllingfilet stek kylling og champignon sammen og spis sammen med salat. biff salat
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 hva spiser du til frokost da?
#Ariadne# Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 jeg spiser gjerne 4 fiberrik meg div pålegg på , og en yoghurt..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg spiser ikke null karbo da for det nytter ikke med trening mot triathlon og amming men jeg ligger lavt i karbo og spiser sunn mat. Til frokost spiser jeg 2 hardkokte egg og og 2 spelt knekkebrød med kjøttpålegg.... Du kan jo spise cottagecheese med litt funsaft på..... Det er ganske greit
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 er omtrent det jeg spiser, det... men begynner å bli lei det også.... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå