Gå til innhold

dumme, dumme oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestillt flybilletter for å reise til min familie et annet sted i landet en ukes tid i sommer. Disse betalte vi 5 500 kr. for.

Nå har jeg endelig kommet til vett og har fortalt min far hva jeg mener om saker og ting og vil IKKE ha noe med han og gjøre. Han fikk en sjanse til, men det tok han nøyaktig 2 sek. og bruke opp den.

Pga. dette med faren min ønsket jeg ikke å reise "hjem" i det hele tatt. Heller ikke for å besøke moren min, siden dem bor i samme bygd.

MEN flybillettene kunne ikke avbestilles fordi det var lavprisbilletter...

Ja,ja.. Får håpe faren min gjør alvor av truslene om å reise bort når vi kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn og klage mer over at jeg ikke fikk refundert flybilletter - enn fortelle hvor mye jeg savnet et godt forhold til faren min.

Skrevet

Tja, man skriver vel kansje ikke om alt man tenker på dib ;)

Til HI...

Ville reist og prøvd å ha en grei ferie selvom det kom en knute på tråden imellom deg og faren din.

Skrevet

Ikke alle er velsignet med et godt forhold til faren sin.. Ikke alle er velsignet med en far som kan å te seg heller...

Så jeg skjønner henne godt jeg.

Skrevet

Besøk moren din. Ha det koselig.

Blås i om faren din er der eller ikke.

Skrevet

Det kunne falt meg inn.

Hadde gremmet meg mye mer over pengene, enn faren min, for å si det sånn.

Håper dere reiser og får en fin tur hos moren din i allfall.

Klem =)

Skrevet

Dumt at det skal være slike forhold mellom foreldre og barn.. Men uansett.. dere skal være glad dere har dem.. Det er vanvittig trist og ensomt å sitte igjen uten..

Skrevet

synes du skal reise og besøke mor di, synd om ho skal lide for at du har eit dårlig forhold til far din. Er det mulig å vera i samme bygda, uten at du har noe med han å gjera? Håper det ordner seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...