Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Poden har hatt diarè i 13 (!!) dager nå, og igår kveld kjente jeg at det har kommet opp ei lita tann i underkjeven. Kan dette ha noen sammenheng mon tro? Mener jeg har hørt noe om feber og diarè i forbindelse med at det kommer tenner, men ikke sååååå lenge vel?? Han har ikke feber.
Brillemamma Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Min har også vært sånn, han bæsja både 3 og 4ganger for dag i 2-3 uker. Nå har det kommet opp 2 tenner, og bæsjingen har avtatt.. Så tror nok det har sammenheng med tannfrembrudd ja....
meg og jentene Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Samme her. Minimum tre-fire bæsjebleier (ofte mer) i minst to uker nå. Første tann kom for en ukes tid siden, tror hun holder på med tann nr to nå. Og kanskje enda fler er på vei, jeg vet ikke jeg, men her er det tydelige tann-symptomer ihvertfall. Jeg visste heller ikke hver tann skulle ta så lang tid...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Her har vi vært oppe i 10 bæsje-bleier om dagen...ikke alle like "fulle" da vel og merke... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå