cheni Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Du lager kjempefine kort, og kan godt selge dem for 30-35 kr. Men jeg har funnet ut at jeg selger ut alt jeg har om jeg tar 25 kr, så når det hoper seg opp er det det jeg tar. Jeg skal være med på marknad nå, og da skal jeg ta det for de fleste. Da tjener jeg ikke så mye på de med dyrt materiale, og jeg ser at du lager kvalitetskort... På bestilling er det en helt annen sak... Da betaler folk gjerne mer enn jeg ber om.... vil jeg feks ha 40 kr for et, vil de som oftes ikke ha igjen veksel... Lykke til videre med kortlaging, salg og blogg!!!
cheni Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2007 ... veksel på en 50 lapp skulle det stå )
rødhette* Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk Jeg har ikke tenkt å gå aktivt inn for å selge, tenkte bare at hvis noen ønsket at jeg skulle lage for dem, kan jeg gjøre det. Broren min kjøpte et hos meg nettopp. Jeg sa han kunne få det ene kortet han likte, hvis han putta noen kroner på sparebøssa til sønnen min (Han putta på 50 kr )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå