Gå til innhold

skal i bryllupp 2 uker etter termin...


nybebis

Anbefalte innlegg

Er usikker på om jeg skal sjanse på å kjøpe en kjole nå eller vente til jeg har født... Men babien kan jo komme tett oppunder denne festen.

Ahhh, hvilker probelemer man har i den vestlige verden...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

dersom jeg hadde kjøpt nå hadde jeg kjøpt en kjole som hadde plass til større pupper enn jeg har nå (de blir jo større med melk) og med plass til en mage som er større enn jeg hadde før jeg blei gravid :)

Tror jeg hadde satset på noe av alt dette som er moderne nå med empire snitt el.l med mye vidde i :)

Hadde nok uansett ikke lakt mye penger i en dyr kjole som neppe passer om en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det var akkurat det. Jeg satser på empir-stil med lett tilgang til jur i lav prisklasse. Det blir vel H&M tenker jeg.. Men det er jo typisk; her har jeg gledet meg til evnt. bryllup i flere år å så skjer det 2 uker etter termin....nuvelnuvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Jeg gifta meg i fjor sommer. Hadde 3 venninner jeg skulle prøve å få plassert inn i skjema den sommeren sammen med mulighet for å leie lokaler osv osv... ingen enkel jobb.

Høres lurt ut med en billig kjole og så får du satse på unge til termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. flere med det problemet ja... skal være forlover 11 aug og har termin 17 aug! Har ikke funnet no kjole heller.. å når jeg gjør det lar jeg lappen henge på til den evt skal på : ) noen tips til hvor det går an å få tak i en kjole?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg så de hadde en ganske fin brun/grønn fin mammakjole med små hvite prikker på H&M på salg faktisk, men det er farger som overhodet ikke kler meg så jeg lot det være... Men det er verdt å ta en titt hos dem, man finner alltids noe hvis en ikke skal bruke for mye penger. Det er ialle fall det jeg satser på.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på en måte samme problem... uten at jeg har tenkt så mye på det ennå. Skal i bryllup 9 dager etter termin om alt går etter planen. Jeg kommer vel til å være blandt de som venter til siste liten og er på desperat leten etter kjole et par dager før bryllupet :o) Men da skal jeg ta med rådene herfra :o)

 

Og jeg håper virkelig ikke at jeg går over tiden og at jeg ikke får gått i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi. Ganske normalt detta visst! Vi skal i bryllup 1 sept. og har termin 24 august.. Det er til og med i Sverige. Har sååååååå lyst.. Har heller ingen anelse om hva jeg skal gå med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...