Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen min våkner så fryktelig tidlig. Gjerne lenge før kl.06. Han er fortsatt fryktelig trøtt,men klarer bare ikke å sove. Vi har prøvd alt for åf å han til å sove lenger,men ingenting nytter. Vi gir god kveldsmat så han våkner ikke av sult. Det er stille og rolig her vi bor, så han våkner ikke av støy. Han sover heller ikke på dagtid. Det å legge senere fungerer svært dårlig. Da våkner han allikevel tidlig og er bare enda trøttere. Vi har prøvd å legge oss sammen med ham - guttungen prøver da å sove igjen,men han klarer det bare ikke.

De dagene han våkner tidlig (som gjerne er 6-7 dager i uken) er han stuptrøtt, og hele dagen blir ødelagt av at han er sur og gretten. Ettermiddagene er grusomme med at han nesten går i søvne. Det har vært dager han har sovnet på dagtid, men da vekker jeg igjen etter 30 min.

Hvordan skal jeg få han til å sove lenger om morningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, hva med å prøve å heller la han sove en hel time på dagen? da blir ettermiddagene dine sikkert litt hyggeligere og han vil ikke sovne så tidlig og kanskje ikke våkne like tidlig?

• 2 uker senere...
Skrevet

Sovner han ikke på kvelden hvis han sover på dagen? Så lenge han er sur og gretten hele dagen er det jo bedre at han får sove litt og være blid? Søvn avler søvn sier dem, og det stemmer vaffal her i huset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...