Gå til innhold

Andre som synes at Voice (musikkanalen) av og til

Anbefalte innlegg

Skrevet

går litt for langt?

Her jeg bor er det flere mødre som ikke vil at barna skal se på det. Det er visst minimale klær, stripping, vrikking, fokuserer på underliv og bryster, tar på seg selv osv...

Andre som har noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på Voice inn i mellom men har aldri fått med meg det du remser opp her. De fleste musikk videoene inneholder jo litt av hvert da, men det gjør dem jo som regel.

Er det programlederene du mener eller?

Skrevet

Nei, damene i musikkvideoene :)

Skrevet

Har ikke kanalen selv, men er kjent med at de fokuserer veeeeldig på denne typen videoer. Voice spiller vel mye rnb og rap, og i de videoene syntes jeg de spiller mer på kropp og sex enn det de gjør i andre pop og rock videoer. Jeg forstår godt at noen velger å ikke la barna sine se på dette, blir nesten litt tåpelig at de setter sensurflekk over rumpesprekken på damer i tanga.. om om det er det verste de viser ...

Skrevet

De spiller jo bare Akon og annen søppel, og da blir det mye halvnakne damer siden de omtrent bare synger om romper og andre kroppsdeler. Men det er nå like ille å bli bombardert med reklame av halvnakne damer, noe som forekommer over alt ellers.

Skrevet

Hehe, sa til sambo for ikke så lenge siden at det er visst bare damer som vasker håret, bader, dusjer og smører seg med lotion :)

Tenker da på reklamen på tv :)

Og truser :)

Nå har det kommet en tøff boxer til menn fra Pierre Robert, hvorfor får vi ikke se den i reklame på tv da ??????????? :))

Skrevet

Ja menn er skikkelig uflidde ifølge reklamen. Men de har jo den der Axe-boxern de reklamerte for ei stund. Selvsagt med ei halvnaken dame ved siden av ;)

Skrevet

slik er det på de fleset musikk kanalene i dag desverre !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...