Gå til innhold

haukeland sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få akkupunktur på føden??

 

 

Har vært innstilt på storken hele tiden (og akkupunktur)

 

men er nå ni dager over tiden og ser ikke ut som noe har tenkt å skje, blir man satt i gang får man ikke føde på storken:(

 

 

Irriterer meg faktisk mer at jeg kansje ikke får storken enn å gå over tiden....grrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, de har jordmødre som kan akupunktur på føden også, så det er bare til å spørre etter :) Håper likevel du plutselig kommer i gang på egenhånd, så du får starte og forhåpentligvis føde babyen på storken :) Lykke lykke til :)

Skrevet

Må bare si at jeg fødte på Stoken i januar. 11 dager over tiden.... Er enda håp ;-)

Hadde ingen smertelindring da.

Skrevet

Storken... R-en på dette tastaturet er nesten kaputt :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...