varg veum Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Noen som vet om man kan få akkupunktur på føden?? Har vært innstilt på storken hele tiden (og akkupunktur) men er nå ni dager over tiden og ser ikke ut som noe har tenkt å skje, blir man satt i gang får man ikke føde på storken:( Irriterer meg faktisk mer at jeg kansje ikke får storken enn å gå over tiden....grrr
Stor_smil Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jepp, de har jordmødre som kan akupunktur på føden også, så det er bare til å spørre etter Håper likevel du plutselig kommer i gang på egenhånd, så du får starte og forhåpentligvis føde babyen på storken Lykke lykke til
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Må bare si at jeg fødte på Stoken i januar. 11 dager over tiden.... Er enda håp ;-) Hadde ingen smertelindring da.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Storken... R-en på dette tastaturet er nesten kaputt :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå