Gå til innhold

ni dager på overtid.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

blæææ kom på at det bare er tre dager til overtidsvurdering..

 

 

Og om man blir sittet i gang, så får man ikke føde på storken på haukeland...

 

jeg viiil ikke på føden... grrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du har prøvd det meste av kjerringråd også da;o)?

Håper for din skyld at det snart skjer noe!

Skrevet

ut å gå, tramp ivei til du nesten stuper, funka til meg:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Gåing var det beste tipset vi fikk på svangerskapskurset... gi tyngdekraften all den hjelpen den kan få :)

Skrevet

Huff stakkars du... Krysser alt jeg har for at fødselen "plutselig" starter av seg selv... Lykke til!

Skrevet

 

 

Kanskje vi møtes på føden da Gravidfrid!!!!

 

 

 

Er såååå lei av å vente nå! Men tenker du har det verre, jeg er "bare" 7 dager på overtid i dag:(

 

 

Håper vi snart har babyene våre hos oss!!!

 

 

Lykke til:)

 

(første mann til KK)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...