Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hullo ladies!

Hvordan går det med dere i dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går bra her :) På to uker har jeg gått ned 2.5 kg, og henholdvis 2.2, 2, 3 og 0,5 cm på mage, hofte, lår og overarm. Gir fin motivasjon til å fortsette :)

Litt nedtrykt etter samtalen med fysio, samt ei venninne som har fått beskjed fra sykehuset om at operasjon er bare å glemme før man er innenfor "normalvekt" på bmi, men... det er bare å bite sammen tenna og fortsette likevel :)

Skrevet

Blææææh.. Hadde gått ned 1 kg forrige uke... SKUFFA.. Nå har jeg gått opp!!!

Skal ta utskrapning på onsdag...Så tror jeg må ta en pause gitt

Skrevet

1,5 kilo så lenge... men må si at jeg har ikke vært ssssååå flink... masse juks her og der... men men...går riktig veien ihvertfall

Skrevet

Pølsa og tjompen: Nei så kjedelig da at du har gått opp... Mister litt motivasjonen da liksom... Kommer nok til å gå bedre etter en liten pause skal du se=) Utskrapning? Hvorfor?

Flott å se dere andre som det går riktig vei med da! Kjempe gøy! Jeg har derimot ikke vært så flink denne uka... Har jobba mye i huset så har gått bl.a. mye brus. MEN har gått ned 0.5 kg da, så er nå ikke gått opp.=)

Synst det er så vanskelig med målene jeg, vet ikke ehlt om jeg måler på samme plass hver gang;) Men vist det er riktig så har jeg nå blitt 1 cm mindre rundt låret og midjen.

Skrevet

Pølsa og tjompen: Leste innlegget ditt nettopp. Stoor klem!

Skrevet

Har ikke funnet pølsas innlegg, så jeg klemmer litt her istedet :)

Skrevet

Kan fortelle fort da :

Lørdag silblødde jeg på do.. Samt at det kom ut en klump. Hadde magesmerter fra helvette hele dagen og natta at jeg bare lå å kasta opp.

Var hos legen i dag, for å sjekke om noe var igjen oppi der. Og det var det.. Utskrapning onsdag. Gruer meg!

Skrevet

Huffda... ukoselig :( Sender masse klemmer og ønsker lykke til på onsdag!!!

Skrevet

ps: sjekk på krangle, noen har skrevet innlegg om deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...