Mitzy Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Da jeg våknet og skulle legge valpene til pupp hos mamman idag kl 04.00 så tok jeg bare en tur inom badet og tok en billligtest. Skulle hatt mensen igår men hadde liksom ikke helt troen. Men for sikkerhetskyld siden jeg bruker noe rensegreier for ansiktet som ikke kan brukes ved graviditet så tok jeg testen for og være 100%sikker. Men det var en sterk og en svak strek der jo:) Tør ikke håpe ennå venter noen dager til og kjøper en ordentlig på apoteket. Nå sitter jeg med sommerfugler i magen gitt:)Teenk om..
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Å så gøy!!! Strek er vel strek som så mange andre sier her inne!!! Jeg sier are gratulerer jeg!!! Og håper testene fortsetter å bli positive!!!
Mitzy Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Takk for det. Fortsatt ingen mens 2 dager siden IKM..Tok en EL test som jeg hadde liggende idag tidlig og den var positiv den og. Er så redd for at det blir sånn der kjemisk graviditet så lenge det er så tidlig, men får smøre meg med tålmodighet som alle dere andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå