melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Det var i alle fall ikke mange her nå.....merker at det er ferietid for mange!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er våken... er alt for sint til å sove... huff...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Er bare litt sur fordi sambo ikke hjelper meg i hjemmet, og jeg er så mye alene. Nå i kveld eksploderte jeg da han igjen bare vil gjøre det som passer han best... Føler han kun er pappa da det passer han (og det er ikke så ofte)...
melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2007 Er nok en modningsgreie....ser at du ikke er så gammel, gutter bruker lengre tid enn jenter.
melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2007 Enig, det er ingen morsom situasjon ((
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Oi, her var det jo livat.. hehe når folk har ferie sitter de her.. Jeg derimot tar meg litt fri for tiden.. hoho... Jaja.. bare innom for å sjekke at du ikke var ensom Twig, hehe..
melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2007 Veldig livat...hehe....nå skal jeg finne bingen i alle fall...enda jeg ikke er så trøtt, men sovner nok med en gang jeg legger meg ned på puta ) Sov godt alle sammen!! Vi sees vel senere idag? ;o)
Twig Skrevet 9. juli 2007 #16 Skrevet 9. juli 2007 Hehehe, heelt ensom var jeg ikke ) Vi ses emblamamma sove godt!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 Nei, hehe, var det jeg så, så da sovnet jeg igjen med god samvittighet, hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå