melkekua™ Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Trenger noen tips siden jeg skal gå høygravid midt på vinteren ;o)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Æ kan ikkje leve uten mi mamma-dongeribukse. Fra H&M....vanlig blå. Passer til alt. Etterhvert synes æ de greit å ha flere mamma-singlet'er, for de e lange å fine å bruke under alle slags topper og gensere. Når man har den lange singlet'en, kan man bruke topper osv som ikkje e så lang(altså ikkje nødvendigvis en mamma-topp)
Villeville Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Omslagskjolene mine fra boob og mammashop! De er helt supre og jeg har kunnet bruke dem i månedsvis og jeg får så fiiin mage i dem:-) Også bra med Tights under...
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjøpte sånne spandex singlettter på babyshop, og de hadde jeg IKKE klart meg uten, Veldig strekkbare så jeg fikk de under magen så den ikke var på utsiden liksom:)
Teltpluggen Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 en genser fra boob:D nå skal jeg gå høygravid hele vinteren jeg også da, så er vel ikke så mye jeg kan si, men den er DRITDEILIG! En sånn med sånn "flik" oppe som gjør at den kan brukes etter fødsel og gjør det enklere med amming og slikt:P
Alba44 Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg kunne ikke klart meg uten mammatrusene jeg brukte. Ikke så sexy akkurat, men du verden så behgalige å ha på ;o)
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Den sorte jobbebuksa mi fra HM.. Og en sånn greie jeg kjøpte på Lindex for 49,- kr, er bare en "tube" med stoff, som du har under andre topper/gensere, den går til litt nedpå rompa, dvs du slipper å kjøpe ALT nytt i mammatøy, litt samme prinsippet som ei over meg nevnte med å ha en lang mamma singlet under litt kortere topper..
ana baroma Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 dongeribuksa fra 2wear:) Jeg er av den store typen, og det er den eneste gravidbuksa jeg har fått på meg og som passer skikkelig. Ellers bruker jeg vanlige klær som jeg hadde fra før... Kjøpte en fin genser på salg hos h&m som gir meg en fin mage, men den blir for varm nå. Blir sikkert grei når amminga tar til (kan brukes da også). Har ikke handla mye gravidklær, egentlig... Men det som er kjøpt inn brukes mye.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 jeg kunne IKKE leve uten toppene jeg kjøpte på bik bok,sånne lange som man kkunne dra over magen,kjøpte en i hver farge så jeg kunne ha mange forskjellige gensere i alle farger over..
Lykkeliten og jeg Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Mammadongribuksa fra h&m, snekkerbuksa fra Lindex og de vanlige, lange singletene. De er geniale å ha under genserne når de begynner å skli opp...
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Toppene mine fra Bik Bok!!! Bik bok har helt utrolig gode topper for gravide, åsså er de ikke ment for gravide engang En annen ting, vær sikker på at du klarer å gå med buksa oppover magen før du kjøper mammabukser, jeg har et par liggende i skapet som jeg bruker kun når jeg "må". Liker best å ha buksa under majen jeg vist =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå