Gå til innhold

Hva man ikke gir i gave til den spilleavhengige;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jo nesten vært en god ide.. Så kan de putte på penger.. Vinne.. Også går det til segselv.. he he...=)))

Men dumt og selge maskinene sånn da.. Sikkeret mange småbedrifter som kjøper opp og tjener på maskiner i skjul.. Det VET jeg skjer...=(

Skrevet

Morsom sparebøsse ;-)

Men tviler ikke på at noen benytter seg av det som du sier nei...

Skrevet

Jeg vet det skjer.. Har sett det selv....=)

Setter det nede på "private" rom.. Det er da snakk om små bedrifter som egentlig har det for "moro" skyld..

Skrevet

Som håper at de ansatte spiller opp julebonusen på firmaets julebord,kanskje? Utspekulert ;-)

Skrevet

Ansatte og gjester.. Stamgjester som da de er sikre på at holder kjeft..

Akkurat på samme måte som de opprettet "private" rom når røykeloven kom.. Men kommer raid overalt innen 2 uker de fleste steder.. Men om politiet da sjekker private rom vet jeg da pokker..

Skal ikke si sikkert hvor utbredt dette er .., men at det skjer er heeelt sikkert...=)

Skrevet

Hm,men vil ikke kontrollører fra kommunen avdekke det,hvis det skjer på puber etc?

Skrevet

Jo.. Men nå tror jeg det ikke er noe problem på puber og slike ting.. Men mange som driver små lokale butikker bla hvor det omtrent er baer lokale kunder... Tror det er på slike steder det kan bli et problem.. Sikkert også på små kroer/puber/kafeer..

Skrevet

Ahhh. En sånn bare mååå min kjære ha. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...