Gå til innhold

Er det mulig???? Sitter her å

Anbefalte innlegg

Skrevet

nynner på JULESANGER!!!! What? hva som skjer...? Har skikkelig julestemning nå:s Lurer på om det har noe med været å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe du er ikke den eneste, var hos mamma og de idag, da sa hun. . jaja ikke lenge til jul heller nå=) haha. enten gleder vi oss til sommeren eller til jul;)

Skrevet

været?har du snø?????=)

åååh jeg ELSKER jul og har gledet meg til jul helt siden nyttår=)

værdens mest koseligste høytid, håper egentlig babyen min kommer 1 uke forseint, slik at det blir en adventsbaby=) =) =)

rar jeg??? nææææææh=)

Skrevet

Ha ha.Ja jeg går og nynner på en sang med oslo gospel choir, kan ha noe med termin i desember=)

Engelene synger høyt i kor

synger om fred på vår jord

verden var aldri helt forlatt

en stjerne skinner i natt.....

Å ja jul=)

Skrevet

ååååh den er fin den=)

Skrevet

Ikke snø, men skikkelig høst vær med vind og regn!!

Sitter å dagdrømmer om ruskeværet ute, og at vi koser oss inne med kakao, deilig mat og at julen nærmer seg... Hehe! Helt ute av balanse jeg nå!!

Jeg nynner på

When å child is born av Lutricia mcneal (eller hvordan det skrives...)

Skrevet

ja ruskevær her også. Var så deilig med varm suppe og loff til middag i dag, skikkelig ruskeværsmiddag=)

Nå begynner jeg å tenke på julegaver.....hjelp=)

får heller legge meg å sove ellers blir det snopleting i skapet i mangel på julegodt!!

Skrevet

Ok. TAKK SKAL DU F..N MEG HA!!!! Nå må jeg gå å lage tomatsuppe til kvelds!!! Åååå, du måtte nevne der:( hehe, farlig å nevne slikt her som det lusker så mange gravide rundt;) Er jo bare SÅ deilig å slurpe i seg varm suppe mens man hører på drittværet utenfor:)

Nei, ikke snakk om gavene og godtet!!! Synes det er dyrt nok for tiden med alt som må handles inn:p Men tar imot tips om hvordan man fjerner julestemingen midt på sommeren;)

Skrevet

he he unnskyld=P, kos deg

natti natti

Skrevet

Jaja, får meg i hvertfall god nattmat;) hihi

Nå har jeg LASTET NED den julesangen :s hehe, helt utrolig!!!

Men tror jeg bare må høre den en gang, hele sangen, for å få den ut av hodet;)

Skrevet

Vittig at du sier det, jeg nynna julesanger for snuppa igår kveld når hun skulle legge seg. Plutselig sang jeg musevisa....hehe.

Skrevet

Og har du noen ide om hvor den kom fra?

Skjønner ingenting jeg:s hvor normalt er det å plutselig sitte å nynne på julesanger i JULI? Hehe... Også DEN julestemningen jeg har da... Hvor var den i Desember? :P

Skrevet

den dære englene synger høyt i kor synger jeg på året rundt!;) Elsker den sangen :):)

Skrevet

Ja, den er utrolig fin!!! Men dere hjelper ikke akkurat på da...

Får bare mer julestemning jeg nå ;) hehe

Gleder meg så utrolig masse til første julen med lille babisen vår, første jul vi skal være hjemme og få folk til oss! Planlegger allerede jeg nå :s

Skrevet

Ingen anelse.....bare popp så var den der...tror jeg jaggu sang jeg gikk meg over sjø og land også for henne......jaja, tror jeg gleder meg til jul ;o)

Skrevet

Hehe, er det ikke bare typisk! Sommeren som vi har sittet så lenge å ventet på er her endelig (liksom), og hva gjør vi? Joda, vi sitter å lengter etter kulde og julen:p hehe! Men det er jo så koselig da:)

Nå hører jeg også på en stjerne skinner i natt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...