Gå til innhold

Er epidural vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få satt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riene var så mange millioner ganger vondere enn epiduralen at jeg merket nesten ikke at den ble satt, eneste det kjentes ut som var når tannlegen er borti en nerve når han borrer :-)

Skrevet

min venninne sa at den ikke va så gale, får jo lokal bedøvelse først. fikk hun hvertfall;) jeg har sagt og sier det enda at jeg kun skal ha lystgass;) har sprøyteskrekk, å for å ikke snakke om veneflon, hadde de satt en veneflon på meg så hadde jeg dødd;) haha.

gruer meg ikke til fødsel, men til sprøyta de setter i låret etter at barnet er ute;) off. . .

Skrevet

overhode ikke - det var som himmelen å endelig få satt den;))

anbefales på det varmeste;)

Skrevet

HVA??? får man sprøyte i låret????? buhuhuu=(

epidural er ikke så vondt nei, ikke vist du krommer rygen godt=)

Skrevet

hææ? noe jeg ikke har fått med meg? sprøyte i låret???

Jeg har deluxe sprøyteskrekk:O

Skrevet

jeg kan ikke huske noen sprøyte i låret...

barnet får en sprøyte med k-vitamin i låret derimot;)) Her i familien er det mannen som har sprøyteskrekk og holdt vesla da sprøyta skulle settes, han ble helt panisk (etter å ha overvært min epidural etc uten problemer..) det hele endte med at han fikk k-vitamin sprøyte istedet for ungen;)))

Skrevet

hehe svime av eg bare eg høre sprøyte=) haha. je JM sa de som regel satt det for å få morkaken fortere ut, venter en på den naturlig så kan det ta så lang tid at en mister så mye blod, men JM sa at var ikke mange som visste at den ble satt, de merket det ikke.

MEN nå som jeg vet det så kommer jeg til å merke den;) off, syke vi, føde kan vi men sprøyter. . hehe.

Skrevet

fikk ikke noe sprøyte for å få ut morkaka... bare en svær jordmor som la seg på magen min med full tyngde!! tror jeg ville valgt den sprøyta selv om jeg har angst for sprøyter!!!

Skrevet

Merket at den ikke ble satt en gang :o) og tankene mine var en helt annen plass akkurat da.

Skrevet

Jeg kjente ingenting da de satte den. Jeg tok den ikke i forbindelse med fødsel, men en stor hofteoperasjon for et par år siden.

Regner med at du kanskje ikke kjenner den så godt når du har rier etc, da er det vel andre ting å kjenne på:)

Skrevet

fått spinalbedøvelse ved 2keisersnitt,

1. gang- de bommet 4 ganger og smertene var ubeskrivelige

2. gang- fikk ikke med meg att de stakk

men venefloner, fytti grisen, da holder jeg på å dø,

det er vondt. prøvde og lure meg unna sist gang, men gikk ikke det nei gitt...:) bra noen har vettet i behold- som sykepleiere

så er det rhesus sprøyte, og daglg sprøyte mot blodpropp.

dette er for oss som tar ks da.

jeg hater nåler......

men om noen månder utsetter man seg for det igjen for å få en flott unge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...