Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 I dag er jeg 28+1:-) så da kommer jeg inn hit. Helt utrulig hvor fort tiden har gått....
Iltaet venter tvillinger Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Er kommet over her eg og, ligger litt foran deg:-) Det e nå me ser så fort tiden har godt ja.... Håper det går fort de siste ukene og.
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Ja d håper jeg og :-) ser du venter tvillinger du og! Er du kommet langt?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Er ikke du rundt en 32 uker Sito15 (med 2 i magen):-) hvis du har termin 10sept? Jeg har nemlig termin 1oktober og er 28+2 i dag. Hm.. Uansett, lykke til med 2 babyer! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Ja, jeg fikk heller ikke dette til å stemme. Har termin den 2. oktober og er 28 fullgåtte uker nå...
Sistah*G07*J09* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er nesten nettopp flytta over til 3.tri. Har termin 13.sept. så er 3o+6 i dag kanskje Sito15 har fått en ny termin på ul, og glemt å oppdatere den på profilen sin jaja......koselig med flere her inne uansett, kanskje vi kan prate/spørre om noe annet enn alle disse settigang, fødsel, rier, vannavgang innleggene?? har jo enda noen uker igjen, til vi trenger å bekymre oss om sånt (forhåpentligvis)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 jeg er også nettopp flyttet over. er 29+3 idag.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 er også veldig fersk her:) termin 3 okt, og er akkuratt 28 uker idag:) syns faktisk tiden går sakte jeg:(.. men den går nok fort fremover nå når det er sommer og ferie;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå