Gå til innhold

Da er jeg jammen gift :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET ER BARE HELT HÆRLIG!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, det i seg selv og være gift er vel ikke så annerledes enn før, men for en opplevelse, for en dag. Jeg er så sentimental og rørt ennå jeg. Gledestårer sprenger stadig på :) Vår dag var PERFEKT. Alt fra a til å var ubeskrivelig. Rett fra frokost til frisør som pyntet meg til det perfekte. Limosin som hentet meg og forliver til kirka. Den Mette-Marit og Mona Grudt bl.a har kjørt i.... For en "konge" opplevelse. Vielsen var så bra at det ikke kan beskrives. Den mest utrolige presten som til og med gråt for hun var rørt, venner som sang nyyyyyyyyyyydelige sanger, verdens fineste barn og mest staselige mann. En flott pappa som fulgte meg og jeg var så kry. Synes vielsen nesten var over før den begynte. Limosin videre til fotograf, inn på domkirkeodden og alt, også hjem til hagefest. En perfekt hagefest, med deilig mat, fine taler og sanger, dans og morro. Været var med oss og jeg har ikke ord. Det var show og underholdning, ikke noe stivt tradisjonelt men morro og uforglemmelig. Stilte til og med i antrekk fra utdrikkningslag. He he, sykepleiedrakt. Og gubben i klær fra forlover, skikkelig grillklæa og vi hadde show. Helt spontant- Sånne bilder har ikke mange i albumet sitt. He he. Sov i campingvogna vår ca 50 meter fra her og ingen visste det. Ha ha. Og fikk verdens nydeligste mann og ikke minst ring i morgengave. Dette anbefales jenter!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååå!!!! GRATULERER!!!!!!!!!

Så romantisk og koselig!! Jeg gleder meg så innmari til det er min tur - tenk bare 6 dager igjen, hehehehe =)

Bare været kan bli bedre!!!! Bor på østlandet/buskerud med flom overalt!!! Bare jeg kan få oppholdsvær - så skal jeg ikke be om noe annet, hehe!!!

Lykke til videre som gift =)

Masse klemmer.

Skrevet

Ja, tenk det har regnet og regner nå, men i går.... Da var det bare toppers. Overskyet men varmt. Perfekt for bilder, perfekt for utefest og ja... PERFEKT. Gled deg og nyt det. Har bare lyst til å skrike ut................ JUHU

Skrevet

Du MÅÅÅÅ legge ut bilder eller noe etterhvert hvis du har mulighet!!! Er jo bare såååå nysgjerrig!!! Hehe =)

Skrevet

Ja, prøver men kommer ikke inn på min side... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...