Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om maserier/kynnere o.l. Har dei siste dagene hatt masse sterke kynnere og ofte skjærer det nett som kniver nedover i rumpa og beina. Særlig innsida av låra. Fleire som har det sånn?

Kan dette være bekkenløsning eller er det maserier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som bekkenløsning, men kan jo være leddene fremme der nede som blir strekt. Jeg har også de smertene nedover på innsiden av lårene, og for meg føles det som om det er hodet til babyen som er kommet så langt ned og ligger og trykker på et eller annet. Helt umulig å gå når det står på som verst, så håper det ikke er lenge igjen nå!

Skrevet

sliter med det samme. fikk beskjed om at det kunne være ichas tendenser... ungen som trykker på noen nærver :)

Skrevet

Ikke bekkenløsning iallefall. Kan være masrier. Er ofte man kjenner de nedover lårene, jeg gjorde det iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...