Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bygger og jobber hele døgnet. Passer mine egne saker, forstyrrer ingen. Har aldri sagt et vondt ord om noen. Bråker ikke.

 

Har aldri fått noen klager på det jeg gjør. Men så - helt ut av det blå - blir alt tatt fra meg. Alt jeg har slitt for blir revet ned. Alt det harde arbeidet, alle planene mine...... Hele livet mitt er unødvendig

 

Skylt ned i do.

 

 

Bare fordi jeg er en edderkopp???

 

Urettferdig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...tøffe tider....

Skrevet

Fordi du er skummel og ekkel

Derfor må desverre sambo skvise deg i et papir og skylle deg i do

 

Life is pain

Get used to it

Skrevet

Takk skal du ha... nå kommer jeg ikke til å klare å ta livet av en eddekopp mer... jeg som hater edderkopper...

Skrevet

Hehe......store edderkopper er superekle....mens små er lette å drepe. Så jeg er glad jeg klarer å drepe de små, men de store er et stort problem.... litt skriking følger med da ja.... hehe.

Skrevet

Mannen min klarer å ta deg og sette deg ut levende.

 

Men jeg klarer ikke det, jeg syns du er altfor skummel. Så jeg bruker støvsugeren, beklager.

Skrevet

Fordi jeg er større enn deg, og redd deg!

 

Hadde du bare holdt deg unna huset mitt, men her inne er edderkopper ikke velkomne.

Skrevet

Hvis du kunne holdt deg KUN ute i skogen, så hadde du ikke tenkt å dø.

 

 

Tenkt over den,eller? ;o)

 

 

Skrevet

....HVORDAN trengt ble til tenkt, det er en gåte for meg,ja...

 

 

Skrevet

Edderkopper er lykkedyr :o) Om du finner en edderkopp i klesskapet ditt, betyr det at du aldri vil føle deg fattig.

 

Dere som er redd for/hater disse småtassene burde se Charlotte's Web, hehe!

Skrevet

Har sett Charlotte's Web... like redd enda!!:)

 

Bruker aldri mine egne sko til sånt.. blir jo gørr på de da.. tihi..:)

 

Fant en rett utenfor klesskapet mitt... Tror den hadde tatt en titt på garderoben min:) Teller det?? Den døde ganske fort da...

Skrevet

hvis du holder deg laaangt unna MEG,SENGA MI og huset mitt så lar jeg deg være i fred.. edderkoppen er heldig hvis pappa er her for han dreper dem ikke han tar dem i hånda og slenger dem ut i hagen han...

Skrevet

Du trenger ikke dø, bare kom på besøk til oss, når jeg ikke er hjemme. Min kjære samboer bærer deg ut på silkepapir.. helst ett sted hvor han tror du kommer til å trives.. han vil ikke så mye som brekke en av de hårete ekle føttene dine en gang.. og jeg er nesten sikker på at han hører etter om du puster før han slipper deg forsiktig ned på bakken igjen, og venter to sekunder... for å se at du kommer deg opp på beina og kan tusle videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...