Gå til innhold

Fedrenes interesse for magen og spark.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nysgjerrig på hvordan mennene deres tar det når babyen sparker.Om de er synes det er like stas som dere selv.Og om de er interessert når dere ber dem kjenne osv...Sånn er det nemlig ikke her i gården,dessverre.Har en kjæreste som synes det er unødvendig hvis jeg sier ifra daglig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null intresse her. Men så ville han egentlig at vi skulle ta det vekk. Dette er 4 ungen

Skrevet

nja interessen på dagtid er liten, men på kveldene når vi skal legge oss så bruker sambo kjenne og stryke på magen for å kjenne om han kan kjenne noe, men til nå har han ikke kjent noe annet enn livmoren som er så hard som en ball inni der=)

Skrevet

beg å kjenne skikkelig liv utan på for ca 3 uker siden. . forrige fredag reiste vi til danmark, da vi ankom hotelle i kr,sand så la vi oss på sengen for å slappe av, sambo la hode på magen min, å lille trille sparket han rett i øret;) han snakker om det ennå, kjempe kry=)

nå kjenner han hele tiden, men er helst om kvelden tulla beg å turnere inni magen. .

jeg synes det er kjempe kjekt når sambo tar på magen for å kjenne liv;)

er første gang for begge to så helt nye opplevelser dette;)

Skrevet

Min samboer tar på magen min og koser på den flere ganger om dagen. Tror han gleder seg veldig til det går ann å kjenne spark inni der :)

Første gang for oss også

Skrevet

venter min 4 også, sambo gleder seg til han kan kjenne liv.

Skrevet

Min samboer er helt vill,han kjenner å lytter til magen hele tiden,å skal ha de andre i familiene våre til å kjenne:p det er kjempe gøy at han er så stolt og er helt vill,får meg til å føle at han bryr seg masse og gleder seg enda mer :)

Skrevet

sambo kjente svaaaaakt at nurket sparket i går! Han bare lå og smilte, sikkelig søtt:)

Han kjenner mest på magen om kvelden, når vi har lagt oss, snakker til den og koser på den.

Om dagen er det mindre av det, men han kommer alikevel bort og "klapper på/koser på" mens han nusser meg i nakken eller slikt..

Er godt å vite at han er interessert, er første gang for både han og meg, betryggende på en måte:)

Skrevet

Samboeren min kjenner så ofte han har muligheten til det :-)

Men det er helst om kvelden det er mest liv, ellers pleier det å bli det når han legger seg inntil magen og snakker litt.. Da blir det noe skikkelig liv inni der!

Skrevet

Han har ikke så mye interesse enda nei... men kan ikke kjenne det utenpå enda heller da... så blir sikkert arti når han får kjenne det...

Skrevet

Mannen min syns det er veldig stas. Kjenner ofte på magen og sier den er fin. Han synger også selvkomponerte sanger for den lille. Vet ikke om den syns det er like mye stas hehe. Tørr ikke fortelle hvordan disse sangene går, men kommer nok ikke på VGlista for å si det sånn.

Skrevet

han spør ganske ofte om det er liv der, og hvis babyn er våken, pleier han å løpe bort for å kjenne..så blir han veldig skuffa hvis babyn sover, da..

Skrevet

Han kjente spark her for litt over en ike siden, så nå er han snar å legge hånden på magen min for å kjenne. Han gleder seg til å dra på ul igjen om ti dager. Ser han leser mere om fosterutvikling og sånnt. Sier at han gleder seg til jeg blir "tykk", han synes det er så sexy med gravide damer:o)

Noen ganger er mannfolkhelt skjønne;o)

Skrevet

Jeg synes at samboeren min er lite interessert. Skal over på 3dje trimester til torsdag og jeg har kjent og sett mye liv utenpå i flere uker. Han sier at han synes det er litt ekkelt når det beveger seg og han blir litt irritert når jeg maser om at han må kjenne og sånn. Han kjente en skikkelig bevegelse for ca 1 mnd siden, og syntes det var gøy, men har ikke vært spesielt interessert i magen siden da. Sa til han i går at jeg kunne ønske at han viste litt mer interesse og i dag strøyk han over magen min og sa noe søtt til babyen :-) Det varmert. Skal på 3d i morgen og han synes det er å kaste bort penger, han snakker også litt nedlatende om det til venner av oss....fordi det koster 1200 kroner. Men han blir med i morgen og etter reaksjonen hans fra ordinær ultralyd, synes han nok dette er stas. Han har lyst på meg og ungen, men jeg tror at han synes det er litt uvirkelig og litt nifst å bli pappa. Håper at han kanskje endrer interessen når han får se henne på 3d i morgen ;-)

Skrevet

Samboeren ble kjempe glad første gang han så og kjente at babyen sparket:) Spør nesten for ofte om den er våken og sparker. Er vårt første barn.

Skrevet

Han er interessert men selvfölgelig ikke like mye som meg...jeg kjenner jo hver eneste spark og orker ikke å gå til han hver eneste gang slik at han skal få kjenne...men når vi legger oss så er han flink til å ta på magen, prate til babyen, kose...

Også kysser han magen hver gang han kommer hjem fra jobb el hvis han har värt borte...det er koselig ;)

Skrevet

samboeren min koser med magen min hele tiden ;) Tror han synes det er like spennende/koselig som meg å kjenne sparkene ;) Han snakker også masse til den og kysser den alltid før han går fra meg eller kommer hjem. Han er kjempesøt ;) Er vårt første barn og vi er forholdsvis unge, så er veldig spennende og nytt for oss begge;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...