♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 har fått "kjeft" eller har skrevet noe dere angret på rett etter dere postet det?? ) Jeg har ://
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Nei da får de bare kjefte mener jeg.. skriver aldri innlegg jeg ikke er sikker på om jeg vil legge ut...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Niks. Har hatt det samme nicket helt siden jeg var gravid, bare med litt forskjellig bakom "Lykke"
SuperGlad Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Nope. Har alltid hatt dette nicket. Å er aldri anonym. Mange synes vel jeg har idiotiske meninger, men de er allikevel mine meninger. :-) jeg ER merklig og prøver ikke skjule det heller :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Ja du er en merkelig skrue, men jeg er glad i deg læll
AneB Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Hihi, nei jeg har alltid vært AneB på godt og vondt. Hva er det gamle nicket ditt da!???
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2007 Skal jeg tørre å si det da ? ) Skitt au... TroHåp&Kjærlighet Må finne et nytt nick igjen jeg nå, hehe
Hiv o'hoi Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 nei, men jeg burde visst det nå ser det ut som hehe, nope.. skal nok fortsatt beholde dette..
AneB Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Hm... er ikke brent fast i hjernen min som noen jeg måtte kjefte på. Har derimot endel andre nick som jeg aldri glemmer for ting de har skrevet som i mine øyne har vært helt idiotiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå