Gå til innhold

fosterlyd/frekvens


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvr frekvensen på fosterlyden til babyen deres forandret seg i det siste. Hos meg har den ligget over 140. Men er nå vært ned i 128 og ligger på rundt 135. Har fått vite at det er ei jente. Noen sier det er gutte puls. Da blir det i såfall en rosa gutt:) uansett, er det ikke lenge igjen nå. Og jeg gleder meg masse til å treffe den lille jenta... eller gutten. Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ble fortalt var at fosterlyden er lav når babyen er rolig, men med en gang den begynner å bevege seg blir den høyere:)

Husker ikke helt hva fosterlyden var da, men jeg tror det var 130 :)

Å jeg venter også jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Her ligger hjerterytmen på rundt 150. Det er når nurket er rolig. Har vært ned mot 130 også, og helt opp til 175 :o) Jo mer aktivit nurket er jo høyrere blir pulsen. Det er helt normalt. Jordmor sier at de vil gjerne ha svingninger for da vet de at babisen har det bra :o)

 

Vi skal også ha jente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ligger det på 140-145 når babyen er rolige, og når h*n er våken, ligger det mellom 150-170...

har logge på omtrent det samme hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier puls over 140 er jente og under 140 er gutt! Generelt.. Jeg har en av hver og venter gutt igjen, men alle tre har ligget rundt 140-150 stort sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...