oktoberjentene;) Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Engelsk bulldog ;o) ligger et bilde under nicket mitt....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Flatcoated Retriever han på 5år (født 22.02.2002;) Bilde under nick=D
ls83 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 vi har en amstaff på 4 år. og en rottweiler på 2 år..
Mamma`n til Ida og Emil.. Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har 5 stykker av rasen Chinese Crested... Eller kinesisk nakenhund om du vil..
sikat Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 blandingstispe; flatcoat(far) og engelsk setter(mor).
hege31 desember baby.har født. Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 vi har en nydelig liten chihuahua jente. hun er 1 år, og veier bare 1,7 kg.og blir ikke større. bilde på profilen min.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Har 2 pomeranian tispe og hannhund. Skal kanskje ha valper i august,får håpe det:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en nyyyydelig korthåret black'n'tan chihuahuatispe som er litt over 1 år gammel
optimist.. Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 En Rottweiler på 5 år og en blanding av Rottis og Boxer!
Teltpluggen Skrevet 9. juli 2007 #16 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke hund enda, men om vi skal ha en dag, så skal vi ha en sånn liten langhåra Dachs:) De er helt utrooolig skjønne.. Om de er aldri så stae og hissige;) Passer perfekt til meg da:D
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 Vi har en labrador gutt, som blir 6 år i august. Født 04.08.01.
doffine Skrevet 9. juli 2007 #20 Skrevet 9. juli 2007 Har en cavalier king charles spaniel gutt på snart 2 år....
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 9. juli 2007 #21 Skrevet 9. juli 2007 2,5 år gammel Berner Sennen her....) bamse-vovve!!
Tommy + 1 på vei <3 <3 Skrevet 9. juli 2007 #22 Skrevet 9. juli 2007 2 berner sennen tisper Chamaica og Alexia
Adriansmor med tulla Skrevet 9. juli 2007 #23 Skrevet 9. juli 2007 Har en svær blandings hann.. blanding mellom samojed og vorster og em liten border collie tispe=)
Serial mom Skrevet 9. juli 2007 #24 Skrevet 9. juli 2007 Har en god og snill Boxergutt på snart 11 år,som jeg forguder over alt i hele verden:-) (l illemor er jo enda ikke født,men tror hun kommer på en god annenplass etterhvert,ha-ha!)
Adriansmor med tulla Skrevet 9. juli 2007 #25 Skrevet 9. juli 2007 glemte å skrive at det ligger bilde av de på profilen mein =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå