Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Skulle ut å kjøre en tur. Hadde lillegutt med meg. Jeg kjørte frem til ett kryss. Før jeg kom frem til krysset gikk det to jenter over gangfeldet. De var shabby kledd, og gikk med hver sin cola halvliterflaske med noe blankt i. Da jeg kom frem til krysset stoppa jeg for å vente på lukket fra venstre. Jeg skulle til høyre. Mens jeg sto der og kikka mot venstre blir bildøren åpnet. Der sto en av de shabby jentene. Hun spurte om de kunne få sitte på til ..... Jeg skvatt og kjente jo at jeg ble rimlig irritert og forbanna. "Vil du dra til helvete" sa jeg irritert. Da tok hun å pælma noe av den hjemmebrenten hun hadde på den cola flsaka rett i trynet på meg. Jeg ble så forbanna at jeg gikk ut av bilen, tok fra henne den flaska å heldte innholdet over hode på henne. Lillegutt hylte. Samtidig får jeg med meg at hu andre kommer bak meg. I ren refleks kliner jeg til henne med albuen. Hun gikk rett i bakken. Fikk takla hu andre på en måte også. Så kom politiet da. Jeg stinka jo alkohol. Gubben fikk henta lillegutt, og så bar det av gårde med meg til sykehuset for blodprøver.Jeg stinka jo. Og så til politistasjonen for avhør. Jeg forklarte jo hele situasjonen. Sa at jeg bla så redd, at jeg mista besinnelsen. Alt jeg gjode var i ren refleks. Jeg var så forbanna, full av adrenalin og redd. Fikk vite at hun jeg klinte til med albuen hadde fått brudd i kjevebeinet. Anger ikke i det helle tatt på noe av det jeg gjorde. Skulle gjerne ha gjort det igjen... Banka vette ut av dem skikkelig...... Jeg har aldri slåss før, og det var herlig å slå dem rett ned i kjellern begge to. Det hele endte med et klapp på skulera fra politiet..
Gjest ->>- Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Du virker litt syk. Har du for vane å be mennesker som spør deg om noe dra til helvete og fantasere om å slå ned folk?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Haha, så jævlig bra!!! Helt enig med deg HI!!Hadde også klikka hvis noen drittunger hadde lukka opp bil døra mi og stikki trynet inn...Hva faen lissom!!!Dem har da ikke no med å holde på sånn....Jeg hadde nok ikke reagert sånn hvis ikke gutten min hadde vært med da.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Nei det var akuratt det at lillegutt var med. Det bikka fullstendig for meg. Jeg er litt sjokka over min egen reaksjon enda, men fy faen ass. Sikkert morsinstingtet det da...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg også stod i et kryss da døra ble åpnet og 4 personer krabbet igjennom bilen før jeg fikk tenkt meg om, med barna i baksete. Da jeg tittet ut av vinduet så jeg 4 russ og både jeg og barna lo så vi grein......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå