rødhette* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Det har blitt foreslått at jeg i stedet for å være deltaker, skal heller få en liten gave fra hver deltaker, siden jeg skal arrangere. For meg er det akkurat det samme hvordan det gjøres, men har lyst på overraskelse i posten jeg også. Og det får jeg jo uansett om jeg skal være vanlig deltaker (eneste er jo at jeg vil jo vite hvem som er min hemmelige scrappevenn), eller om det kommer en liten ting fra hver. Men jeg må nesten vite hvordan det skal gjøres, om jeg skal ha meg som deltaker eller om jeg skal sende ut navnet og adressen min til alle sammen. Så tenkte at dere som melder dere på får ta en liten avstemning her inne og finne ut hvordan dere synes det skal løses. Jeg ønsker ikke å ta den avgjørelsen
Bompimamma:) Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Slik jeg ser det må det være artigere for deg å få en ordentlig pakke enn mange småpakker. Større mulighet å få noe litt mer ordentlig da. Er jo ikke så mye man får for 20-30 kr desverre.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 signerer denne. Så lenge du syns det er like greit å vite hvem som er den hemmelige vennen din er et kanskje moro å få en litt større gave..
rødhette* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Hvis det ikke er noen som har noe i mot det, gjør jeg det sånn da
Gjest mphs Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Er det plutselig blitt hemmelig scrappevenn? Det begynte med hemmelig hobbyvenn og da ville jeg også være med. Så sto det hemmelig hobby/scrappevenn og nå kun scrappevenn. Hva blir det? Jeg blir nok ikke med om det kun er scrappevenn.
rødhette* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Hva slags hobbyer har du? Er vel kombinert hobby-/scrappevenn fortsatt, men de fleste som melder seg på holder seg i scrappe-området, såvidt jeg vet. Men det er bare å melde seg på
Gjest mphs Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Jeg driver mest med strikking og så noe hekling og brodering. På scrappe fronten har jeg bare laget noe få enkle kort. Så da blir jeg nok ikke med.
tasah Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg scrapper heller ikke, men har meldt meg på uansett, syns det kan være hobbyvenn jeg, siden ikke alle scrapper. Dessuten skal vi jo presentere oss selv og da har jeg tenkt å skrive at jeg ikke scrapper, men strikker
Tre små & mammaen Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 vi som holder på med strikking kan jo ha en egen?? Kan godt arrangere en for strikking jeg :-)
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Meninga er vel å kikke på presentasjonen av den man får utdelt og kjøpe noe som passer den? Så om jeg scrapper, men min hemmelige venn strikker, så sender jo ikke jeg avgårde scrappesaker til henne....
lifa og Eline Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Høres egentlig litt for spennende ut har allerede begynt å tennke ut hva kjøper man til de som strikker/hekler.Det blir en kreativ utfordring. Men jeg blir med .
rødhette* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2007 De som strikker/hekler får bare fortelle hva de ønsker seg de også, så de av oss som er totalt uvitende på slike ting får hjelp til å finne ut hva vi kan sende dem, hvis vi blir venn til en av dem
tasah Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Jeg som er TOTALT uvitende om scrapping må også ha detaljert informasjon dersom jeg får en scrappevenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå