Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Prøvd før i dag uten respons. Savner fjernkontrollen til parabolen(tuneren) Vært borte i 2-3 dager.Mistenker lillegutt for å ha en finger med i spillet. Føler vi har lett OVERALT! Inni,over,under,imellom allesteder*sukk*
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 hmm... ja er ofte hos oss også at fjernkomtrollen, bilnøkler osv blir borte. Lillegutt her gjemmer ting stadig vekk inni gå-bilen, oppi den store lekekassa, og i vinduskarmene... sett de stedene?
Twig Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 hmm.. noe mørke (mulig brune) stolbein, litt tykkelse på de er noe av det jeg får opp. Og noe mørkeblått..nesten sortblå..
SaDa Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 fjerkontrollen her har en tendens til å hane ned i sofaen.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Funnet den? Kan godt prøve, uten garantier vel og merke... ;0) Får frem mange tekstiler sånn tett sammen. Muligens møbeltekstiler, men jeg mener dette likner mer på klær. Tenkte sånn skittentøykurv, ev skuff med klær, eller en haug med klær. Dette er ikke rett ved TV'n, men heller ikke kjølige omgivelser (med det mener jeg det neppe er soverom/bod) Håper den dukker opp:0)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Takk for svar=) skal lete på steder som kan ligne det dere beskriver senere.Bare vente til magen roer seg litt-...hehe. Sier i fra om jeg finner noe jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå