Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Måtte anmelde bf i natt... Han flippa helt ut i fylla,slengte meg i bakken og dundret og slo på folk som sto lammi meg.. Han har vært skikkelig ustabil i helgen,når han var ædru også.. Så nå har han fått besøksforbud.. For en jævlig kjip situvasjon.. Er skikkelig trist og lei av dette her...
yinyang Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 at det går an... håper han holder besøksforbudet da...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 høres ikke lett ut dette ... får håpe han overholder forbudet ja,,og at det går bra med dere.. han høresjo ikke god ut, så det er kanskje det beste at han holder seg unna en stund iallefall...trøsteklem fra meg
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Det er svært tvanskelig... Jeg ønsker ikke at det skal være slik... Vil jo at snuppa mi skal ha kontakt med faren sin,men sånn det er nå går det bare ikke... Han ble tatt med i fylla arresten i natt..var liv redd for hva som ville skje når han slapp ut,derfor måtte jeg ordne slik at han fikk besøksforbud.. Så han i ettermiddag...det stikker i hjerte mitt..er faktisk enda glad i denne gale fyren..forstå det den som kan.. :/ Mener at han er psykisk syk..prøvde å få han tvangsinnlagt.. Men det var ikke mulig... Han hadde skrevet en sms til sin mor,der det sto: Jeg må ta livet av meg,før jeg tar livet av noen andre.. Tolket det slik at det var meg han mente... Rart at ikke en slik sms kan være grunn nåkk,pluss alt det andre han gjorde til å tvangsinnlegge en person... Det er jo helt tydlig at han har problemer han ikke kan tackle på egenhånd..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 tror ikke du har myndighet til å tvangsinnlegge uansett. er bare nermeste familie som kan begjære det, og da i samarbeid med lege/psykiater.
trubadura Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Uff , det hørtes ikke noe hyggelig ut. Sånne menn skjønner bare en beskjed: hold deg unna hvis du ikke kan behandle meg årntlig. nytter ikke å være snill og håpe på bedre vær fra sånne. har sett og følt de på nært hold selv, og når de kan oppføre seg så respektløst så trenger de å vite hvor grensen går. Ville ikke latt han få se barnet sitt heller før han kan vise at han oppføre seg. skjønner at du er glad i han, og det finnes noe godt i alle, men hold hardt fast i at folk får respektere deg, ellers kan de gå dit peppern gror. kommer ikke noe godt ut av å prøve med sånne folk før de viser over tid at de kan oppføre seg. godt at du fikk besøksforbud. veldig trist for barnet ditt at han er sånn. Men pass på barnet ditt, og du får det uten han når han er sånn Klem til deg
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 det kan ikke ha vært noe særlig nei.. ening i at du tydeligvis må sette grenser for han. håper han skjerper seg av hensyn til barnet sitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå