Gå til innhold

14-juli bruder!!! Hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli litt små-nervøs, sommerfugler i magen og sover ikke særlig godt om nettene, hehe!!! Tenk bare 6 dager til, det nærmer seg med stormskritt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver så godt jeg kan å være rolig, så jeg ikke blir sliten FØR bryllupet, og det går i grunn ganske bra. Har "generalprøve" på tirsdagen, og det er jeg veldig glad for. da har vi noen dager på oss til å forandre på ting dersom noe går gærnt. Har humanistisk vigsel, så det blir litt spesielt og utradisjonelt.

Nå gjenstår stort sett bare en ordentlig shinings i huset siden vi får mange overnattingsgjester.

Så kan dagen bare komme, gleder meg masse, masse, masse!

Skrevet

Åhhhhhh - lykke til =)

Jeg driter nesten snart i hvordan hele bryllupet går - det viktigste er bare været!!! Håper bare på oppholdsvær jeg - nå har det jammen meg regna myyyyye her på østlandet i det siste - flom og greier - bor i buskerud jeg da =(

Skal ta bilder og ha bryllupsfesten på Villa Fridheim (Soria Moria slott) - skal være ute i hagen og greier - kan jo ikke det hvis det bøtter ned!! Vær så snill - måååååå bare få oppholdsvær!!! Please!!!! Jeg krysser både fingre og tær, hehe =)

Skrevet

Huff ja, du har oddsen imot deg der, men det må da bli bedre snart, det er helt sykt for et drittvær dere har hatt i det siste.

Har også utrolig lyst å ha et utebryllup, men det er dårlige muligheter her, og ikke hadde jeg akkurat trodd det skulle bli hetebølge på ukevis. Skal ta bildene ute, og gjestene skal være litt ute, så sol hadde gjort seg her også.

Krysser fingrene for godt vær i sør, det blir kanonbra hvis det blir oppholdsvær. Må være litt frustrerende at noe så viktig kan du ikke gjøre noen ting med, og du vet ikke om det blir bra eller ikke før den store dagen. Har dere en B-plan hvis det styrtregner?

Skrevet

B-planen er å være inne på Villa Fridheim og ta bildene inne i studio =(

Blir sikkert veldig fint det også, men hadde jo gjort seg med bildene ute da - siden vi skal være på et så spesielt sted... =)

Bare det blir opphold - så skal jeg ikke klage, hehe!!

Men, jammen synes jeg dere i nord fortjener å ha det så fint som dere har det! Det er jo fantastisk flott oppover i landet og å få oppleve nord-norge badet i sol og varme - det skulle jeg likt å oppleve!!!

Får bare håpe været blir bedre - men bryllup blir det jo uansett, gleder meg veldig til å bli fru, hihi - så får det bare styrtregne da, hehe =)

Skrevet

Her er det ganske bra. Tror vi har kontroll så langt iallefall. Mamma har vel litt panikk-angst. Skal ha selskap hos de fredag med ca 50 gjester i hagen.. Nesten litt ufrivillig. Svigerfar som ønsket det. Blir koselig da, men skjønner ast mamma blir litt stresset av det. Så derfor krysser jeg det jeg har for været jeg og.

Og så holder jeg på med tale nå.. Men tror den er litt lang og gjentaknde.. Har dere tale? Ca lang tid bruker dere på å "holde" den da?

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å holde tale, men har en i bakhodet hvis jeg skulle finne ut at jeg har lyst til å holde tale der og da.

Den er ikke så veldig lang, jeg takker foreldrene mine, og takker min svigerfamilie for at de har tatt så godt i mot meg, takker mannen min osv. Tar det litt på sparket, men har hovedtrekkene klart - hvis jeg skulle finne på å holde talen da, hehe =)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...