Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 er det noen som har prøvd modnings akupunktur og stripping? hat akupunktur time i morgen, å sitter å tenker på hvilke forventninger jeg kan ha,,.... håper ¨på svar:)
jordbærsjokolade Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hei Jeg ble strippet (en halv cm åpning men lite modning) og hadde min femte modningsakupunktur time mandag 11 Juni, en dag etter termin. Våknet Tirsdags morgen med maserier som varte helt til Fredag, da fikk jeg endelig komme på føden og de tok vannet mitt (hadde to cm åpning). Fødte 16 Juni!
guttenmin Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 fikk modnings aku. på føden da jeg kom inn der.. fikk en i hode, i leggen, øre å i kj. organet.. dette hjalp bra på.. men jeg var gått i gang å da
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Stripping funket med eldste, fødte dagen etter. Denne gangen funker det ikke, har prøvd 3 ganger uten resultat. Har også fått modningsakupunktur denne gangen; det fungerer supert på modningen, men jeg føder ikke noe tidligere av den grunn.
lb71 Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har prøvd det med barn nr 2 og det fungerte utmerket. Hadde 2 timer med modning. Etter første gang fikk jeg rier og kort tid etter 2 time ble jenta født. På rekordtid og 1000 ganger lettere enn når nr 1 kom. Nå har jeg termin igjen 5 august og har bestilt modning 19,23 og 26 juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå