Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Tror den kom i vår en gang, ihvertfall da den begynte å bli spilt på radio. Nydelig sang, en litt trist/følelses sang, mann som synger, ganske lys stemme..nydelig melodi, eneste jeg husker fra refrenget er: "....I just wanna die in your aaaarms...." den er utrolig fin, men får jo ikke kjøpt den da jeg ikke aner hva den heter eller hvem artisen er.. kjempeglad om noen skjønner...
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 P4 har spilt den masse..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Shayne Ward - No Promises ???? Hey baby, when we are together, doing things that we love. Every time_ you?re near I feel like I?m in heaven, feeling high I don?t want to let go, girl. I just need you to know girl. I don?t wanna run away, baby you?re the one I need tonight, No promises. Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms Here tonight Hey baby, when we are together, doing things that we love. Everytime you?re near I feel like I?m in heaven, feeling high I don?t want to let go, girl. I just need you you to know girl. I don?t wanna run away, baby you?re the one I need tonight, No promises. Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms I don?t want to run away, I want to stay forever, thru Time and Time.. No promises I don?t wanna run away, I don?t wanna be alone No Promises Baby, now I need to hold you tight, now and forever my love No promises I don?t wanna run away, baby you?re the one I need tonight, No promises. Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms I don?t wanna run away, baby you?re the one I need tonight, No promises. Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms Here tonight
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 1000 takk! Gråter nesten når jeg fant den på nettet----*snufs*
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg laster ned :-) Deilig sang & deilig mann !!! hehehe 100000 million takk!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2007 Sangen er kjøpt :-D bare jeg som synes den er nydelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå