Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Eg har hatt ein merkeleg opplevelse i dag... rett nerfor navelen så har eg hatt leamus/ rar krampeliknande følelse, som ei slags during. Eg lure på om dette har samanheng med babyen? Eg kjenne avog til bobler nede i magen når eg har lagt meg og, men har ikkje tørt å stola på at det e liv, for eg greie ikkje å skilja mellom tarmar og livmor...

noken så vett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det på akkurat samme måte! men fant vel egentli ikke ut av om det var baby eller leamus..var ca i uke 15 dette det jeg kan huske..

Skrevet

Eg e i veke 16 nå (15 +5) har liksom komme og gått ei heil stund... ganske rart!

Hehe, håpa det e babyen så gir beskjed at den e iorden:-)

Skrevet

jeg syntes og det føltes som lemus når babyen rørte på seg=)

Skrevet

det er nok liv ja;)

Skrevet

Hehhe..."greier ikke skille mellom tarmer og livmor.." :D Søtt :) Gleder med til jeg kjenner liv! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Eg er 15 + 6:-) Du då?

Eg og gler med veldig til eg er sikker på at det er liv eg kjenner! Nå berre trur eg at eg kjenne liv...

I gårkveld så låg sambo og høyrte på magen min mens eg hadde sånn bobling i magen, då sa han at han høyre babyen!! At han høyrte skvulping og liknande som umulig kunne vera magen, men måtte vera babyen...hihi

Skrevet

Såg foresten stellebordet ditt! Kjempe fint:-)

Me og e ganske tidlig ute med ting...har kjøpt vogn og kleskomode står klar på soverommet (pluss at stelllebordet står klart heime hos foreldrene mine, dei skal ta det med til hausten)...ehe, litt tidlig, men eg gler meg så sinnsjukt!!

Knallkjekt å bruka god tid på forbereding syns nå eg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...