Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det fint eller? Har dere hørt det mange ganger før? Fant det i navneboken. Likte det egentlig ganske godt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt Nathanael :) men ikke nathaniel. Fint med spesielle navn, min gutt heter Joel :)

Skrevet

Minste-gutten min på 3,5 år heter Nathaniel.....Ett nydelig navn på en nydelig liten gutt.... Jeg vet det sies at navnet Nathaniel er på vei oppover på populær.stigen, men tror ikke det er så veldig mange som heter det... enda.

Jeg vet i allefall at jeg vet bare om en gutt som heter Nathaniel, og han er min, hehe... men vet om ei som er gravid nå som sier hun har lyst til å kalle gutten sin Nathaniel... Betyr forresten "gave fra gud"..

Skrevet

Hei Cloudberry! Nathaniel er et nydelig navn syntes jeg, for det heter nemlig min eldste sønn på 8 år=) Vi skriver navnet hans uten h da,Nataniel.Har fått masse komplimenter angående navnet hans, er jo litt spesielt da. Så jeg er vel antagelig litt subjektiv i denne saken=)

Skrevet

Ja det er veldig fint=) Jeg så også at det stod "gave fra gud" og det er jo en fin betydning. Er så usikker på navn. Vet jo ikke om det blir jente eller gutt engang.. Hmmm =) Vil ha et litt spesielt navn sånn at ikke alle i klassen heter det samme=)

Skrevet

ååå, det syns jeg er fint :)

Skrevet

Kjempe fint navn! Tenkte på det selv, men får ikke samboeren min med på det :( Så her blir det vel en liten Jesper i stedet, eneste navnet vi har blitt enige om :)

Skrevet

åå det hva fint,har aldri hørt det før.hadde ikke venninna mi hatt ei jente som heter Nathalie så trur jeg at jeg hadde tatt det...kjempe fint....

Skrevet

Jeg synes det navnet er utrolig flott!! Hvis jeg skulle fått gutt hadde det blitt navnet hans.. Det hadde jeg bestemt meg for ganske så tidlig.. Men da det ikke er noen tvil om kjønnet på Erta, så må jeg nok finne et annet navn!!Hehe..

Skrevet

Jeg syns navnet var fint helt til jeg så en rødhåra jævelunge på Supernanny i går som het det... :-(

Man forbinder ofte navn med ansikter....

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint. Sønnen til ei venninne av søsteren min heter det.

Nathaniel er ikke så vanlig men veldig fint....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...