Gå til innhold

bæreslynga


Natasha!!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en bæreslynga for jenta mi. Men når jeg prøvde å legge henne opp i den, så skrek hun og sparket med beina.... Er det noe barn må venne seg til??? skal jeg prøve igjen og igjen...? eller er hun for liten ennå?...Det kan være at jeg gjorde neo galt og det var ikke spesielt behagelig for henne, men jeg hadde ikke sjans å tilpasse det henne når hun vridde seg med hele kroppen og skrek.......... :(

Jeg har lyst å bruke min slynga... jeg leste så mange gode tilbakemeldinger, at nå blir jeg forvirret... hvordan får alle det til????? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ringslynge du har??

 

Isåfall så ta den på deg. Stram det innerste stoffet så det blir en lomme. Ta babyen og brett opp beina hennes så hun ligger i froskestilling. Altså knærna høyere enn rompa. Sånn som hun sikkert gjør når hun ligger på brystet ditt. Så drar du ytterste stoffet over rygen og til toppen av hodet hennes og stramer til. Det skal være stramt og tett. Gutten min på 19 dager liker heller ike ligge i slynga så jeg bruker froskestilling.

 

Gå inn på www.tettinntil.com. Mange bruksanvisninger der. Hvis ikke kan du kontakte en bærehjelper som du kan finne der inne. Bor du i Tønsberg området så er jeg tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hvordan går det? Har du fått det til? Jeg sitter nå å skriver med lillenurk i ringslynge mens han ammer. Er så kos:)

 

Ta en tur innom www.vedhjertet.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...