Stratos med 3 barn Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Da skal jeg tilbake i jobb. Jammen gikk det fort og jeg som satt i fjor høst og trodde jeg skulle dø av skjedsomhet med en gutt som bare sov og sov og sov..... Så til dere som synes starten av permisjonen går trått, hold dere fast og nyt tiden, snart er den over
mummiboy 21.07.06 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Ja samme her!! Kjedet meg så utrolig i starten, skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å holde ut et heeeelt år. Men nå etter jul har jeg bare kost med og nytt tiden med lillegutt som ikke er så liten lenger ) Bare en liten måned til jeg starter på jobb (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå