Gå til innhold

Hvor ble permisjonen av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg tilbake i jobb. Jammen gikk det fort og jeg som satt i fjor høst og trodde jeg skulle dø av skjedsomhet med en gutt som bare sov og sov og sov.....

Så til dere som synes starten av permisjonen går trått, hold dere fast og nyt tiden, snart er den over :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja huff! Bare 23 dager igjen. Hulk :-(

Skrevet

Ja samme her!! Kjedet meg så utrolig i starten, skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å holde ut et heeeelt år. Men nå etter jul har jeg bare kost med og nytt tiden med lillegutt som ikke er så liten lenger :o)

Bare en liten måned til jeg starter på jobb :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...