Bellen^2 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Da er bilen halvveis pakket, resten av baggene står i stua klare til å bli gjort ferdig i morgen tidlig:) Jeg har litt sommerfugler i magen. Første gang småtten skal ut på langtur og første gang vi skal ut og fly. Det blir en lang tur nordover, men vi vet at det sitter et par besteforeldre og oldeforeldre som gleder seg og venter på at vi kommer. Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å takle midnattsola:) Sist jeg var der var det mørketid og da gik kjeg helt i frø. Nå blir jeg vel helt hyper og klarer ikke å få sove hihi:) Dere får ha en riktig flott sommer! Laptop'en er pakket, men vi får se hvordan det blir med internett tilgjengelighet og anledninger for å logge seg på DIB. Håper jeg rekker treffet 1.aug.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 God tur!! Det går nok kjempeflott oppover! Du får se om du får sjansen til å holde oss oppdatert på hvordan det gikk og om du er superhyper pga sola :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Lykke til og god ferie! Vi har vært på jentetur med bestemor i helgen, vi var i campingvogna i sunne. Hun har vært et lite sjarmtroll...... Vi kom hjem i kveld, vi la Benedicte ved 19 tiden, åpnet en flaske vin og hygget oss. Når flasken var tom hørte vi lille jenta vår gråt.. vi så på hverandre og lurte på hva gjør vi nå.... ( he he vi er visst litt bortskjemte med at hun pleier å sove seg gjennom hele natten) Hun pleier jo ikke å ta flaske heller, men jammen tok hun ikke flaske nå... he he. Det var godt for mamma`n har litt promille nå..hi hi På lørdag setter vi oss i bilen og kjører nordover...riktignok bare til mosjøen ca 90 mil.... der sitter også noen spente familemedlemmer og venter deriblant en oldemor. Den andre oldemoren rakk dessverre ikke å se Benedicte, hun sovnet stille inn 25 juni i en alder av 96 1/2 år. Mannen min var i begravelsen hennes forrige tirsdag. Riktig god sommer jenter! Noen av dere ser jeg på onsdag. Klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ja god sommer og hold oss oppdatert. Turen kommer sikkert til å gå kjempefint. Vi gleder oss til å høre mer etterhvert og håper vi ses den 1.august.
Millapril Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 God tur! Dette blir spennende. La oss høre hvordan det har gått og hvordan både mor og barn har taklet midnattsol. Vi sees forhåpentligvis på neste treff!
Solstråle72 Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 God sommer og ha en kjempefin tur nordover. Det går nok kjempefint skal du se!!
Två små trollungar Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 God sommer og håper dere får en fin tur! Og at det går fint på flyet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå