Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 På vei hjem fra Danmark i går oppdaget vi lillebrors første tann. Og idag begynte han å snu seg rundt si egen akse i mageleie.... Han er 5 mnd om 1 uke......... Det skjer så mye og utviklingen går så fort at jeg henger nesten ikke med føler jeg......... Nesten litt trist for snart er de store Snufs!!!
augustjanuar Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 gratulerer med den første tannen og med å snu seg rundt sin egen akse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå