Gå til innhold

DET BLIR HEMMELIG SCRAPPE-/HOBBYVENN! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en titt på den andre tråden, "hemmelig hobbyvenn?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den andre tråden ble det foreslått at den som gidder å arrangere skal få en liten overaskelse fra oss som er med ... feks hobby`scrappeting for ca 20-30 kr.

Skrevet

Skriver det her også, jeg...

Altså: En mail med nick, navn og adresse sendes til [email protected]

Det er kun den som blir den hemmelige vennen som får vite navn og adresse, ellers går jeg ikke ut med det selvfølgelig.

Det blir senere laget en presentasjonstråd, der hver og en selv skriver litt om hva de ønsker seg/trenger osv.

Regner med at jeg blir å fordele i midten/slutten av uka, så meld dere på :)

Skal si fra FØR påmeldingsfristen går ut, når jeg bestemmer konkret når den er :)

Skrevet

Forresten, på tidligere runder, har det vært satt ca pris på hvor mye hver skal ut med, eller har det vært helt åpent?

Hva syns dere, sier det seg selv hvor mye man bruker ca, eller skal vi si en ca-pris?

Skrevet

I de hemmlig venn rundene jeg har vært med i, så har vi hatt det slik at alle som er med kjøper noe for ca 100 kroner + porto.

Det er jo ikke mye hobbyting/scrappeting man får for 20 kroner nå til dags. Noen klistremerker og et lite nøste med garn?

Hva sier dere andre?

Skrevet

Når jeg har vært med på vanlig hemmelig venn og hemmelig barnevenn, har jeg inntrykk av at det vanlige er å bruke opp mot 200 kr, inkl porto.

Som du sier, det er jo begrensa hva man får for 20 kr, så bør nok være 100 kr iallfall ja :) Høres ut som et greit beløp fra meg.

Flere meninger?

Skrevet

cheni, må du sende påmelding til mailen ;)

Skrevet

Regner med jeg blir å fordele i helga, så påmeldingsfristen blir vel fredag eller lørdag.

Skrevet

Da har jeg sendt mail til deg :) Regner med jeg kan være med selv om jeg ikke scrapper ;)

Ang. pris så mener jeg at vi bør ha et beløp man skal kjøpe for, som noen over her mente så får man ikke så veldig mye for under 100 kr. Men 100-150-200 kr?

Skrevet

Når vi hadde scrappe/kort hemmeligvenn hadde vi en pris på ca. 150 kr. det er vel en ganske grei sum elelr?

Skrevet

Ca 150 kr, pluss porto, da. Høres det greit ut? Hvis ingen har innvendinger mot det, sier vi det :)

Skrevet

Hva med 200 + porto? For det er ikke mye man får selv for 200? Men for all del. 150 er også helt okei:)

Er med forresten:)

Skrevet

For meg funker også 200 kr, men vet ikke hva andre syns. Kan lage en egen tråd og spørre...

Send en mail med påmelding da, innen midnatt imorra :)

Skrevet

har meldt meg på..

håper det er tidsnok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...