Bettybu Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Med det mener jeg en dere har "kost dere med" men som dere ikke ville ha fast forhold til...gjensidig mening om dette da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 .. det blir nesten alltid komplisert..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Ja =0) nå måtte jeg mimre litt ha ha ha
herethereandeverywhere<3 Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Jepp... helt ukomplisert i 2 år!
NoDoubt Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Nei. Er nok ikke noe for meg. Kan ikke se for meg at bare den biten skulle fungert.
Ett_øyelokk.... Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Ja.. Men det var med samboeren min.. Var vel "knullekompiser" i 6 mnd. før vi ble sammen.. =)
--arkin-- Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 nei det har jeg ikke hatt. det vet jeg med meg selv at det hadde blitt alt for komplisert.. da er det mye bedre med one night stand;0)
cheni Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Jepp, problemet var bare at jeg var veeeeeeldig into him, og ikke omvendt... og det varte i flere år.. (
Monajenten Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Nei...tror ikke det hadde vært noe for meg, jeg er alt for emosjonell :-/
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. juli 2007 #20 Skrevet 8. juli 2007 Yupp - i mine unge glansdager ja, hihi =)
trompetisten Skrevet 8. juli 2007 #22 Skrevet 8. juli 2007 jupp... man har da sine behov Trenger ikke å være i sine glansdager en gang... Var nå langt over tjue jeg siste gang jeg hadde "knullekompis" :-D Godt var det òg :-D
Alvorlig Skrevet 8. juli 2007 #23 Skrevet 8. juli 2007 Ja, men det også utviklet seg. Men så flyttet han. Har tenkt mye på hva som ville skjedd dersom han ikke flyttet, for jeg var helt dødsforelska...
quicksilver Skrevet 8. juli 2007 #24 Skrevet 8. juli 2007 må nok svare ja jeg også,passet meg best på den tiden.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. juli 2007 #25 Skrevet 8. juli 2007 Ja, tre stk faktisk. Ikke samtidig, da ) Han ene i nesten et år før jeg flyttet til utlandet. En i ca et halvt år i utlandet (en nordmann) Og sistemann er jeg gift med og vi venter barn nr 2 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå